Sängar!

Hejhej :)

Skolan har bara varit som vanligt, de bästa var att vi började kolla på Barnhemmet på spanskan ;D

Efter skolan har jag varit med Alice, först gick vi hem till mig för att gå ut med Hobbe, och sen gick vi hem till henne och fikade, sen har vi städat heeela hennes rum, så nu är de jätte fint där.

Också har vi laddat ner filmer och fixat tills imorn, för hon jag och Olla ska ha filmkväll där imorn.

Annars har vi inte gjort så mycket mer, hennes brorsa skjutsade hem mig vid halv åtta ungefär.
Då kollade jag på tv med Calle en stund, vid åtta så kollade på jag på robinson, sen har jag duschat och nu sitter jag här, fast snart ska jag väl sova.

Imorn ska vi till stan på studiebesök hos polisen och på HT, haha där har man ju aldrig varit förut... :)
Men de ska bli ganska kul, bättre än att vara en hel dag i skolan.

Och på kvällen ska jag ju som sagt ha filmkväll med Alice och Olla.

Just nu sitter jag och letar efter sängar, jag ska köpa en ny säng som är större än den jag har nu, 120 eller 140m jag har 90 nu, men jag hittar bara såna som är 180 och dom får inte plats i mitt rum :O
Men jag vill verkligen ha en ny säng, helst en Malm säng från Ikea, dom är grymt snygga!

Så vet ni nån som säljer en Malmsäng som är 120 (helst) så kan ni ju säga till!

Ajaa, nu ska jag ta o prata lite med Kevin innan jag ska sova.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Karin Westrin

Hej! Kan inte jag få köpa din gamla till Alva då

?

2010-10-16 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0