Läääger ;D

Hejhej :)

Blir bara ett snabbt inlägg nu, för jag ska snart iväg till Alice.

Idag har vi bara haft 3 lektioner + lästid, fast vi fick gå 20 minuter tidigare från engelskan sista timmen också.
Men vi var uppe på ankarmon och kollade när "skollaget" (säger man så?) spelade innebandy mot enånger.
Ganska kul var de och Igge vann ;D

Efter skolan så gick jag till konsum med Alice och köpte godis till imorn.

Sen har jag varit hemma och packat o duschat och ätit mat.

Nu väntar jag på att pappa och morfar ska  bli klar med morfars GPS, så jag kan få skjuts till Alice.

Sen sover jag där inatt och imorn kvart i 9 åker vi till Undersvik på läger.

Så jag kommer inte ha nån dator förns på söndag kväll.

Men vi hörs på söndag, annars på måndag!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0