Hemma igen

Hehej :)

Jag kom hem från lägret för ett tag sen, jag har sovit 4-5 timmar inatt, så jag är jätte trött och har ont i huvet nu.

Lägret var väl sådär, jätte kul var de ju inte... vi fick typ leka lekar också pratade dom om gud och sånt, vi hade som ett schema, där de stog vilka tider vi skulle göra olika saker, så mellan dom sakerna så fick vi göra vad vi ville.

På kvällen så satt jag och Alice inne på hennes rum med massa folk, de var ganska kul, även att både jag och Alice var övertrött så då blev de ännu roligare, haha.
Fast vi 12 så kom Maggan o sa åt oss att vi måsta gå in på våra rum, för klockan 12 skulle de vara tyst.
Jag delade rum med en som hette Jennifer, vi satt och spelade kort och pratade från 12 till halv 3 ungefär, sen gick vi och la oss, fast sen så vakade jag vid fem igen och då låg jag och smsade med Kevin en stund, dom dygnade, så dom hade typ sovit 1 timme på hela natten, haha :)
Maggan och Arne kom och väckte oss vid halv 8 och då tände dom alla lampor i rummet + att dom spelade musik jätte högt, jätte roligt sätt att bli väckt på verkligen...

Men vi klev iallafall upp och sen gick vi upp till matsalen och åt frukost, sen var ALLA hur trött som helst, så vi låg typ inne på rummen och några i sofforna och sov eller kollade på tv.

Sen har vi gjort olika saker hela dan.

Vid sex ungefär så gick bussen hem, vi var hemma ungefär halv 8, då pratade jag lite med pappa och Calle och sen gick jag upp och duschade.

Nu ska jag ta och sova tror jag, eller snart... jag är så otroligt trött!

Men vi hörs imorn.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0