Exorcisten

Hejhej :)

Nu har jag nyss kommit hem från Alice, vi har varit ute och gått i en timme med Hobbe och Elza, runt hela bruket och över täckten.
Jätte skönt var de faktiskt.

Igår så hade vi jätte kul!
Vi kollade ju på exorcisten, och den var grymt äcklig, och de värsta är ju att de är en sann historia också...
Fast jag måste säga att Exorcisten of Emily Rose var läskigare än "orginalet" som vi såg igår.

När Olla hade gått så kollade jag och Alice på "besatt" (tror den hette så?) den var också bra, fast vi kollade inte på hela, vi gick faktiskt och la oss vid halv 12

Men jätte kul kväll var de, synd bara att vi inte tog nå bilder, så jag kan inte visa er ;/

Imorse så väckte Alice mig vid halv 10, jag vet inte vad hon gjorde, haha :O
Men hon lyckas alltid skrämma mig, när vi var i Stockholm i sommras så började hon spela på sin mobil när jag låg och sov, så de började spela musik jätte högt :O

Ah, men jag låg kvar i sängen och hon höll på spela sims i en timme eller nå, sen gick vi ner och åt frukost.
Efter de plockade vi ihop på hennes rum och sen gick vi ut med hundarna.

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen.

Resten av dan ska jag bara vara hemma.

Nästa helg åker vi på läger med konfirmationen och helgen efter de åker jag och Alice till Stockholm :D

Hörs sen!

Puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0