Dålig uppdatering

Hejhej :)

Dålig uppdatering i veckan, men jag har faktiskt inte suttit vid datorn sen i söndags.
I går och i måndags var jag med Kevin och när han hade gått hem så gick jag och la mig direkt.

De har inte hänt nå speciellt i veckan heller tror jag, skolan har varit som vanligt, och efter har jag som sagt varit med Kevin.

Idag var jag med Olla, vi pluggade so, eftersom vi hade soprov imorn och sen skulle vi kolla på fredag den 13, men då funkade den inte, så vi spelade kort istället, men de var inge kul för Olla vann VARJE gång, de slutade med att jag kasta alla kort på henne innan jag åkte hem, haha :)
Inte alls dålig förlorare... men de har jag fått av Kevin :Å <3

Imorn ska jag in till stan med Alice efter skolan och köpa en jacka och en mössa.

På fredag åker jag och Alice till Stockholm! :D
Längtar!

Men nu ska jag ta o göra nå annat.

Hörs imorn.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0