Bilder från Stockholm

Hej :)

Idag har jag varit med Kevin och Alva, jag och Kevin gick och mötte henne vid bussen vid halv 11, sen har vi kollat på film och bakat kladdkaka.
Kevin skulle hem vid fyra men Alva åkte hem nyss, har haft jätte kul idag iaf ;D

Här kommer bilderna från helgen som jag har lovat er:

 Väldigt suddig bild, men de gick inte att knäppa med blixt där inne, och jag tyckte att stenarna var coola :)



Sen är alla bilder ungefär lika, så de känns ganska onödigt att sitta och lägga in lika bilder bara för att de ska bli några :)

Nu ska jag duscha, puss & kram

______________________________________________________________________________________________
Till Anonym som sa att jag säger att jag ska lägga ut bilder fast jag aldrig gör de;
Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilderna från Stockholm på tisdag- Right?
Och vad jag vet så är de ju tisdag idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0