Trött!

Hejhej :)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte haft nån lust att blogga.

Men igår var jag med Alice efter skolan, mamma jobbade kväll så vi var där med Hobbe och lagade mat och sånt.
vi åt kyckling med pommes frites, så himla gott, kyckling är de bästa som finns!
Och Alice kryddar den med typ vitlökskrydda och grillkrydda och de är så otroligt gott :)

Efter vi hade ätit så gick Alice ut med Hobbe medans jag diskade sen kollade vi på Sex and the city 2 och åt Ben&Jerry's som dom har börjat sälja på rättpris, gissa om jag är glad eller? :D

Den godaste är ju Half Baked eller den med Brownies, jag kommer inte ihåg vad den heter..?

Vilken tycker ni är godast?

Idag ar jag och med Alice, fast först var vi på konfirmationen, jag hade verkligen ingen lust alls att gå idag, jag vet inte varför men jag är jätte trött, har ont i huvet och.. ah jag vet inte.

Efter konfan så hämtade pappa oss och då åkte vi hem till mig, vi har bara legat i min säng och kollat på film, vi var nog lika trött båda två.

Imorn ska jag vara med Kevin, jättelänge sen nu :O <3

Men på fredag ska han sova hos mig, då blir de film hela kvällen :D

Ajaa, nu ska jag prata med Kevin ett tag och sen ska jag sova.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0