Spööööken!

Hejhej :)

Har nästan nyss kommit hem, jag har varit hemma i en halvtimme eller nå.

Har haft en grym dag iallafall, och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv.

De var ju halloween tema där, så i korridorerna var de kolsvart, de var inga lampor alls tända också var de "spöken" som gömde sig inne i rummen så man fick knacka om man inte ville att dom skulle skrämmas.
Men dom gick också i korridorerna och jag Alva, Evve och Hanna stog utanför ett rum, för vi skulle lyssna om dom skrek, också vänder vi oss om och då står de ett "spöke" precis bakom oss och vi blir livrädd och börjar springa och han följer efter oss, också halkar jag, (för vi hade inga skor) så tar jag tag i Evve och hon halkar också, men hon kommer upp och alla dom fortsätter springa, och när jag kollar bakom så ser jag att de där spöken fortsätter följa efter oss.

Så vi springer upp en våning också står vi där och försöker andas, och då hopper de ut ett till spöke och skrämmer oss, så jag och Hanna springer till ena änden av korridoren och Evve och Alva i den andra, och när jag och Hanna kommer fram så kommer de där första spöken upp för trappan emot oss.
Guud vad vi var rädd, jag tror vi satt nere i fikarummet en halvtimme och bara skakade.
Jag lovar att jag aldrig har varit så rädd i hela mitt liv, dom såg verkligen ut som riktiga spöken/monster också.

Sen när vi var mitt i en korridor så kommer de ett spöke från ena hållet och då springer vi åt andra, men då kommer de ett spöke där också, så vi hamnar lixom mittemellan dom, haha.

Märkte nu när jag kom hem att jag har blåmärken på fingrarna (!) för att vi knackade så hårt på dörrarna för vi var livrädd att de skulle vara nån därinne.

Haha, men de har varit en grym dag, de måste vi verkligen göra om!

Nu ska jag kolla på film.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: elvina

haha,det var jättekul.

Men nästa gång är vi inte där på halloween.

har du?:O det har inte jag iallafall:D fast jag knacka inte så mycket jag heller,jag banka jag ;)

men visst skulle jag vara med dej på söndag? :)

2010-11-05 @ 22:25:54
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0