Skooooltrött!

Hejhej :)

Idag är jag jätte glad för vi fick tillbaka våra soprov idag och jag fick G+ och de var ingen i klassen som hade fått mer än de, antingen G eller G+, så jag är jätte nöjd, med tanke på att jag inte hade lyssnat speciellt mycket på lektionerna och att jag inte fattade nå av provet nästan :)

Fast jag måste säga att jag är grymt trött på skolan just nu, jag hade lätt kunnat haft en veckas lov till, jag skulle verkligen behöva de känner jag och få sova ut, bara en enda dag, de skulle vara så otroligt skönt!

Den här veckan har vi engelskaläxa OCH spanskaläxa tills på fredag, och de är inte lite heller, på engelskan har vi glosor, och att kunna läsa och översätta texten också ska vi kunna typ 10 oregelbundna verb.
Och på spanskan har vi massa glosor och vädret + att vi ska kunna typ 10 olika fakta om Mexico också var de nån mer, jag kommer inte ihåg + att vi har no prov på tisdag som jag inte har pluggat nåt till.
Jag vill ha loooov!

Ajaa, skolan idag var som vanligt, på hkn så skulle vi göra nåt grupparbeta där man ska forska om ett land och redovisa för klassen också ska vi laga en maträtt som är "typiskt" för de landet, jag och Olla tog Mexico :)

Efter skolan idag så var jag med Kevin, vi gjorde inget speciellt, satt vid datorn och spelade kort å så.
Men jag har haft jätte kul iaf :å :D

Imorn ska jag vara med Evve och sen ska jag väl plugga -.-

Ajaa, nu ska jag försöka göra lite engelska innan jag ska sova.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0