Onsdag

Hejhej :)

Idag har jag varit i skolan som vanligt... fast de var ju inge nytt, de är ju samma sak varje dag, fast idag var ungdomsmottagningen där och pratade, så lite ovanligt var de ju, haha.

På hkn så skulle vi göra egna maträtter av olika saker som Jonas ställde fram, jag och Olla gjorde typ nånting av lök,paprika, tomatsås och chilisås (de skulle vara vegetariskt också) ungefär som köttfärssås fast utan köttfärs kan man säga, till de så gjorde vi pasta och sallad.
Inte de godaste jag har ätit, men de gick att äta.

Efter skolan så gick jag hem och satt vid datorn och åt glass, till ungefär fyra sen gick jag och mötte Kevin också hämtade vi Calle på fritids.

Sen har jag varit med Kevin hela kvällen, vi har suttit vid datorn också var vi ut med Hobbe i snön!
De är verkligen hur mycket snö som helst, de började snöa igår också har de snöat hela natten och hela dan idag.

Sen började vi kolla på The Exorcist, fast vi hann inte se klart den.

Nu har Kevin nästan nyss åkt hem, eller för en halvtimme sen, nu ska jag hoppa in i duschen... om jag orkar, annars blir de väl att sitta kvar här vi datorn antar jag.

Men vi hörs imorn!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0