Evve ;D

Hejhej ;)

Idag var de ju sista dagen på lovet, eller egentligen var de väl i fredags, men jaja, vi är ju lediga iallafall.

Idag har jag varit med Evve, hon kom hit vid 12, då kollade vi på film 18 year old virgin, haha sjuk film, men ganska rolig är den ju måste jag säga.

Efter de så satt vi vid datorn och kollade på facebook och sånt, efter de så gick vi ut en stund, vi skulle egentligen knäppa kort, men först fick vi jaga Hobbe som sprang upp i skogen och sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, vi knäppte inga kort iallfall, även att jag höll på ramla ner i poolen, haha!

För de är lite vatten i den, lite mindre än halva poolen, och de hade blivit is som såg ut att vara ganska tjock så skulle jag prova om den höll, men de gjorde den inte så den gick ju sönder och jag höll på ramla ner, haha, börjar känna mig väldigt klumpig nu ;)

Ajaa, efter en stund så gick vi in igen och då knäppte vi massa kort, fast först tog mitt batteri till kameran slut och sen efter ett tag så dog Evves kamera också, och jag hade glömt min laddare hos mamma, eller jag hittade den inte iaf.

Men vi satt vid datorn en stund och sen åt vi mat och sen så kom hennes mamma nån gång efter fem.

Då gick jag upp och duschade och sen har jag suttit vid datorn och jag kommer väl göra de resten av kvällen också antar jag.

Hörs imorn!

Puss & kram



Några av bilderna, nu måste jag gå, så ni får se fler en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0