2 Månader!


2 Månader med världens bästa idag, jag älskar dig mest av allt! <3


Idag var de ju skola igen, liiiite ovant var de när man hade vant sig vid att sova länge och vara ledig, haha.
Men de går väl.

Iallafall så hände de inget speciellt, vi började med Luciaträning idag också, typ en månad före, fast de gjorde vi förra året också tror jag.

Efter skolan så var jag med Kevin, gryymt länge sen nu känns de som, tror inte jag har träffat han sen tisdan förra veckan :O

Vi gjorde inget speciellt faktiskt, satt vid datorn och spelade kort bara, pappa hämtade mig vid halv 8, sen har jag duschat, kollat på CSI och ätit glass.

Haha, nu ska jag prata med Kevin en stund sen ska jag sova.

Puss & kram



Några fler av bilderna jag&Evvve knäppte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0