Fågelskådning

Hej allihopa :)

Tänkte berätta lite om igår och idag!

Igår åkte jag till Alice vid 7 halv 8, för hon var i stan med sina föräldrar först.
När jag kom dit så cyklade vi till rättpris och köpte fika, vi köpte muffins, dricka och ett paket med nå chokladsaker som vi delade på.
Sen när vi skulle cykla hem så skulle jag ha en sån där fryspåse på mitt styre men när jag cyklade ner för en trottoarkant (stavning?) så gick påsen sönder i botten så sakerna ramlade ut på vägen, så sen hade vi lite problem med hur vi skulle få hem allt, de slutade iaf med att Alice hade muffisarna i jackfickorna och sin dricka i handen och jag hade dom andra sakerna på min pakethållare.
Sen när vi kom hem till henne igen så började vi kolla på The fourth kind, men sen blev klockan 9 så vi stängde av och började göra oss klar för att gå och lägga oss eftersom vi skulle upp så tidigt.
Men vi somnade inte förns vid 10 ändå.
Sen klev vi upp halv 4 imorse, de är ju mitt i natten, de var hemskt att kliva upp så tidigt.
Men vi gjorde oss klar iaf och sen spelade vi kort en stund innan klockan blev 5, då började vi gå till bussen.
Sen åkte vi ni till stan och mötte Larsa och Barbro, sen gick vi nånstans ganska långt, de hette typ borgholm tror jag.
Och under tiden vi gick så skulle vi kolla och lyssna på olika fåglar.
Sen när vi kom fram så gick vi på en täckt och till nån skog, där de fanns ett "torn" som man kunde klättra upp i och kolla på fåglar, de var jätte högt + att de gungade när man rörde sig.
Sen gick vi upp på ett berg och gjorde upp eld och fikade, då kom solen så de blev riktigt skönt, vi var där i kanske 2 timmar hade riktigt kul faktiskt, våran klass är bäst!
Sen följde jag och Alice med Rebecca till hennes mormor och bytte om där, sen gick vi på stan till halv 12.
Efter de åkte vi hem till Alice och kollade klart på filmen, sen började vi kolla på Troja, men vi var så himla trött så vi höll på somna o sen bara skrattade vi åt allting, vi satt ute i solen på hennes altan en stund också, men sen ringde pappa och sa att vi snart skulle äta och att Anna undrade om jag kunde passa Leya, så jag åkte hem och gick över till dom.
Sen har jag varit ute med Leya hela eftermiddan, så himla söt, min gullunge <3

Alla mina kläder + mitt hår luktar rök så nu ska jag gå och duscha och sen ska jag nog bara kolla på film resten av kvällen, har sovit 5 timmar inatt, så jag är jättetrött.

Blev ett långt inlägg nu, men ni som orkar får väl läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0