Torsdag

Hej igen ni som läser :)

Vilket konstigt väder de har varit idag, först är de jättevarmt och sen blir de helt plötsligt regn och åska.
Men de har iaf varit varmt ute.

Var ute med Tyra en stund förut och hoppade studdsmatta i regnet sen knäppte jag kort på Kevin, Calle, Kenny och Tyra när dom badade.
Fast de blev så suddiga bilder, så länns rätt meningslöst att lägga upp dom här.

Men jag funderar på att göra ny design, men jag vill verkligen ändra bakrundsfärgen, vill inte ha lila, men jag har ingen aning om hur man gör, är de nån som har lust att hjälpa mig så får ni gärna säga till.

Imorn är de fredag och äntligen helg, fast veckan har gått riktigt fort, idag hade vi våran sista spanskalektion i 7an, för Maria ska sluta nu och dom har tydligen ingen vikarie så vi ska ha Kattis och jobba med andra uppgifter än spanska.

Nu ska jag ta och se om jag kan fixa en ny bloggdesign, så hörs vi imorn.

Kram <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0