Studiebesök och bowling

Hejhej :)

Förlåt för att de har varit riktig dålig uppdatering i veckan, men jag har ju som sagt inte haft nåt internet förutom igår och idag, ( fick låna internet tills imorn) och jag ser att statistiken sjunker, men sluta inte läsa!
De blir som vanlig till veckan igen.

Idag var vi ju i stan med klassen och bowlade, jätte kul var de.
Fast först gjorde jag spanskaprov, de gick nog bra tror jag.
Sen vid 09.20 åkte vi in till stan, då satt vi i solen ett tag bara medans vi väntade på att Barbros kompis skulle ringa, hon jobbar på ambulansen så vi skulle dit och göra stuiebesök, vi var inte där så himla långe, men de var ganska kul iaf.
Sen gick vi till mcdonalds, sen hade fick vi göra vad vi ville till 12.45, så jag o Alice gick till Gina o kollade lite.
Sen gick vi till bowlingen och mötte alla andra, sen bowlade vi till 2, jag och Alice var med Lars och Olivier, gick sämst för mig.
Men de var kul iaf.
Sen åkte vi bussen hem 14.20 då var jag med Alice, vi har spelat kort och kollat på film.
Grym dag har de varit!

Imorn och på fredag är vi lediga eftersom de är kristihimmelfärds dag eller nå sånt?
Imorn ska jag bara vara hemma + att jag ska "passa" Calle en timme medans mamma jobbar, på fredag ska jag nog följa med mamma, pappa och Calle in till stan en sväng och på lördag har Calle fotbollsmatch på ankarmon, då ska jag vara med Evve också ska vi dit o kolla.
På söndag vet jag inte vad jag ska göra.

Nu ska jag kolla på film snart, sen ska jag nog sova för jag är jättetrött.
Får se om jag hinner skriva nånting imorn.

Ha de bra, kram <3


Dålig bild, men de var den enda jag hade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0