Regn

Hejhej :)


Idag regnar de, jag som vill ha sol.
Men jag ska bara vara inne och plugga ändå idag.

Igår efter att jag hade skrivit de andra inlägget, så gick över till Conny och dom o bastade med pappa, Calle, Kevin, Tyra och Conny, de var jätte skönt! Jag älskar att basta, vi gick ut och badade i våran pool också och sen gick vi in i bastun igen, grymt skönt!
Hade en jätte bra kväll igår.

Idag ska jag börja plugga till no provet också ska jag packa och städa, känns som att jag skriver att jag ska städa hela tiden, men jag tänker att jag ska göra de också skriver jag de, men sen gör jag de aldrig ändå.

Idag så satt jag och kollade på kläder på cubus och mamma hade lovat mig att jag ska få beställa, eftersom vi inte har cubus här i Hudik, men då går de inte att beställa!
Man kan bara kolla på kläderna, dåligt!

Men jag ska åka till Gävle med Alva snart tror jag då ska jag handla där ist.

Men nu ska jag prata med Alva och Alice o sen ska jag gå ner och äta frukost/lunch.

Vi hörs senare.

P U S S  O C H  K R A M <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0