No Prov!

Hejhej :)

Idag hade vi ju noprovet, de gick nog ganska bra, de var faktiskt inte så svårt som jag trodde att de skulle vara.
Jag får nog inte IG iaf.

Efter skolan idag, så hade jag lovat att hämta Calle på fritids och fixa mat innan mamma kom hem.
Så jag gjorde de också stekte jag pannkaka, de blev väl sådär, jag är ju grym på att vända dom, dom gick inte sönder alls...

Annars har jag inte gjort nå speciellt idag imorn ska jag vara med Evve.

På lördag ska jag och Alva åka till Gävle och shoppa.

Kul de ska bli!

Men nu ska jag gå och duscha och mamma ska få låna datorn, så hörs vi förhoppningsvis imorn.

Ha de bra, puss & kram <3


De går inte att ladda upp bilder, så ni får läsa ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0