McDonalds

Hejhej :)

Dålig uppdatering idag, tänkte skriva imorse men då hann jag inte.

Jag följde iaf med mamma, pappa och Calle till stan på förmiddan för jag hade ingenting att göra.

Sen åt vi på McDonalds och då berättade pappa att dom hade sagt på Kalla fakta (tror jag?) att dom säljer gamla hamburgare där (!) Vet inte om de är sant, men jag hoppas inte de iaf.

Vad tror ni?
Är de sant så tänker jag iaf inte äta där nå mer.

Nu sitter jag och spelar Tic-A-Tac Poker med Alice på msn, de är grymt kul, bara de att jag förlorar typ hela tiden, men igår vann jag iaf!


Men nu vill mamma att jag ska följa med henne på affärn, men vi hörs kanske senare.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0