Lördag

Hej allihopa! :)


Imorse skrev jag ju att de var skönt ute, men när jag kom ut så kände jag att de var faktiskt inte så varmt.
Men de var ju sol iaf.

Vi åkte ju på de där vernisaget (stavning?) idag vid 1, de var grymt bra bilder, vill också kunna knäppa såna bilder.

Vi var inte där så länge, men vi åkte in till farfar också innan vi åkte hem.

När vi kom hem så gjorde jag inge speciellt, var ute med kattungarna en stund, men dom ville bara gå in, så då fick jag gå in med dom.

Sen nångång vid 5 halv 6, så kom Erik och Ilia över, så då var jag ute och hoppade studdsmatta med Ilia och sen såg Leya oss så då kom hon också, gullungen.
Sen kom Carro och Mille också, Mille skulle hoppa studdsmatta med Ilia fast han tyckte inte att de var så kul, vi gjorde inge speciellt var ute bara.
Sen gick dom hem då gick jag in och pluggade lite spanska.
Måste lära mig alla spanska glosor innan måndag också eftersom jag inte kommer ha nå internet sen.
Jag tränar bara på internet på glosboken, kan inte lära mig glosorna annars.
Men de går nog bra.

Nu ska jag plugga lite till spanska, sen ska jag kolla på film och äta godis, de är min lördag de, vad ska ni göra eller vad har ni gjort idag?

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0