Inge internet.... igen

Hej allihopa :)

Tänkte bara berätta att morfar hämtar sitt internet på eftermiddan, så jag kommer inte ha nå internet förns på tisdag.
Så därför kommer de inte att bli nå mer uppdatering heller o inga bilder.
Men jag lovar att jag ska lägga in bilder på tisdag.

 
Idag när jag läste på en sida om kattungar så står de såhär på 4 veckor:

Kattungarna kan sitta. De kan bedöma avstånd. Deras mjölktänder börjar spricka fram, först kindtänderna och sedan framtänderna. Ungarna vill inte skiljas från sina syskon och lämnar inte boet frivilligt. De börjar bli lekfulla. Ibland  flyttar mamman kullen till ett nytt bo.

Men de där stämmer ju inte alls på våra kattungar.
De var längesen dom fick tänder och dom har varit lekfulla typ sen dom föddes, nej men dom har lekt och busat hur länge som helst, de är inget dom har börjat med nu.
Och att dom inte lämnar boet frivillig?
Våra katter springer omkring ÖVERALLT på hela övervåningen.
Och dom har redan börjat äta riktig mat, inte så mycket men lite, o de stog att dom började tycka om de när dom var runt 6 veckor.
Så våra katter måste ju vara ganska före i utvecklingen?
Haha :P

Men nu ska jag gå och torka håret.

Vi hörs på tisda igen!

Kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0