Grilla med grannarna!

Hejhej :)

Ett snabbt inlägg bara.

Var ju i stan med Alice idag och hittade ingenting!
Jag tänker börja beställa kläder på internet ist, dom har dom mycket bättre kläder än i affärerna.
Vi kom iaf hem vid halv 3, sen ringde pappa och sa att vi skulle grilla med Conny, Tyra, Kevin och Leya.
Sen ville han och Conny att jag skulle komma hem och ta Leya medans dom kollade på hockey, så jag gick hem vid 4, så var jag ute med Leya tills vi skulle äta vid 6.

Efter vi hade ätit så tog jag med mig Leya och Tyra och gick upp på rättpris och köpte godis.
Sen var jag med Leya tills halv 9 ungefär för då skulle hon sova.

Sen gick jag hem för att pappa skulle fylla på min mobil, men då kan man bara fylla på med 100 och jag vill ju ha 200 så jag får gratis sms, men jag får göra de imorn ist.

Nu ska jag gå tillbaka till Conny och dom, för vi ska basta tror jag.
Eller jag vet inte om jag ska de, men jag ska väl dit iaf.

Men vi hörs senare eller imorn, puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0