Glass!

Hej :)

Idag har de också varit jätte varm och skönt ute.
På livskunskapen fic kvi glass också satt vi ute i solen och åt.

Efter skolan så var jag med Alice, vi cyklade hem och hämtade pengar sen åkte vi till fyrklövern och köpte mjukglass.
Sen var vi på bibblan en stund innan vi cyklade hem.

Vi hade grymt kul!

Kom hem vid halv 5, samtidigt som pappa och Calle.
Då satt jag ute på bron i solen och knäppte kort på kattungarna.

Sen kom Conny och Leya så då var jag ute med Leya och hoppade studdsmatta och kollade på kaninerna.
Gullunge <3

Nu sitter jag vid datorn och spelar sims och lyssnar på musik.
 
Ska fortsätta spela sims nu.

Men vi hörs väl imorn.

Ha de bra, puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0