Gävle hela dan!

Hejhej :)

Nu är jag hemma!
Har haft en grym dag :)

Mötte Alva nere vid fyrklövern vid halv 10, sen åkte vi med tåget och kom fram typ 11 nån gång.
Då gick vi in till stan och gick där, men sen tänkte vi åka till valbo, men när vi skulle gå på bussen så sgäer han som kör att dom inte tar kontanter så då kunde vi inte åka, så vi gick på stan i Gävle ist.
Jag köpte ett par jeans och 2 tröjor, ska lägga in bilder på dom sen, men jag har ingen sladd till kameran nu.

Vi skulle egentligen åka hem med tåget 18.08, men vi´åkte hem 15.10 ist, för då hade vi gått på stan hur länge som helst.

Vi kom hem vid 16.20 ungefär, då hämtade mamma mig vid tåget och sen åkte vi till pappa för jag måsta hämta mitt smink och plattången, sen åkte vi och köpte pizza.

Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Nu ska jag börja att göra en ny bloggdesign, så får vi se när den blir klar.

Men vi hörs!

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0