Bilder

Hejhej :)

Shiiit vad varmt de har varit ute idag alltså!
Har gått i t-shirt ute hela dan, länge sen de, riktigt skönt hoppas de fortsätter vara så här varmt.

Jag och Evve har varit ute nästan hela dan och knäppt kort.
Sen åt vi mjukglass också, gott!

De blev ingen crosing idag, för att hennes Evves pappa skulle komma hem så sent, men hon åkte hem alldeles nyss, så har varit med henne hela dan.
Alice frågade nyss om jag kunde komma dit o vara med henne + sova där, men mamma ville att jag skulle vara hemma, så jag får väl stanna hemma då.

Imorn hämtar morfar sitt internet så då blir de nog ingen uppdatering, men på måndag blir de som vanligt igen.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men här kommer lite bilder som jag knäppte idag.



Har massa mer bilder också, men ni får se dom en annan gång annars blir de så himla mycket bilder och de tar sån tid.

Nu ska jag prata med Alice, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0