Badat!

Hejhej :)

Nu har jag kommit till pappa och här har vi ju internet.

De är nästan lika varmt som i lördags ute idag, riktigt skönt.

Idag har ja faktiskt badat o poolen, första badet för i år, de var askallt, fast de var ändå skönt.
Sen har jag legat på studdsmattan och solat.

Har även pussat på mina bebisar som har blivit grymt stora nu.
Vill inte att dom ska växa nå mer!

Nu sitter jag och väntar på att pappa och Calle ska komma tillbaka, dom har åkt till fyrklövern för att köpa mjukglass.
Jag som inte tänkte äta nå onyttigt den här veckan, men ajaa, tur att jag ska springa på onsdag igen.

Imorn ska jag till stan med Alice efter skolan, måste verkligen kolla efter shorts o sånt om de ska fortsätta vara så här varmt, men de hoppas jag att de ska!

Nu ska jag lyssna på musik och prata med Jesper o Andreas innan pappa och Calle kommer hem.

Vi hörs senare, puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: jesper

LYLLO jag vill också ha pool!! :D

2010-05-17 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0