Badat på ankarmon

Hej :)

Dålig uppdatering idag, men jag har inte varit hemma förns nu.


I skolan hände de inge speciellt, efter skolan så åkte jag in till stan med Alice, vi gick runt och kollade lite, men hittade ingenting, sen när vi kom ut, så träffade vi Jesper Haav, så då var han med oss, vi gick till lindex sen gick vi till donken och åt, fast jag gillar itne deras mat längre så jag åt bara strips och dricka.
Vi satt där typ en timme, men sen måsta jag och Alice till bussen, när vi satt på bussen så bestämde vi att vi skulle springa slingan när vi kom hem, så vi gick hem och bytte om och sen cyklade vi upp till slingan och sprang, vi sprang hela på en kvart, men sjukt jobbigt var de.
Sen cyklade vi till Ankarmon och badade, de var grymt kallt i början men sen blev de faktiskt skönt.
Nu blir jag väl sjuk o säker, men de får jag ta, vi hade kul iaf :)

Nu har jag duschat och nu ligger jag i sängen och håller på dö, jag är jättetrött och har ont i benen och fötterna (jag cyklade utan skor hem :S) blir nog tidig kväll ikväll.

Men nu ska jag prata lite med Patrik sen ska jag sova.

Godnatt <3



Evves bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0