Vanlig dag ;)

Hej :)

Idag har de bara varit en vanlig dag, skolan, hem, plugga o duscha.
haha, de har bara varit som vanligt alltså.
Hade lovat att hämta Calle på fritids efter skolan, så jag gjorde de sen gick vi hem o fikade lite.

Vid halv 7 hade Calle träning, så jag o mamma åkte till morfar och fikade medans.
Vi har i läxa på svenskan att vi ska intervjua nån om hur de var när den personen var liten.
Så nu har jag gjort de OCH renskrivit, dukig jag är :)

Har nyss duchat och sitter i soffan o kollar på tv nu, om 10 minuter börjar House och efter de ska jag nog sova, för jag är jättetrött!

Vad har ni gjort idag då? :)

Imorn ska jag vara med Alice, vi skulle kanske gå upp till Ankarmon för Alice skulle intervjua nån där och ska vi nog kolla på film, ovanligt? haha nej!

Och nyss smsade Evve o ville att jag skulle följa med till stan på torsdag, så jag ska till stan då :)

Sen har jag massa engelska och spanska att plugga också...

Menmen.. de går nog.

Nu ska jag kolla på tv.
Vi hörs! Kraam <3

Bilderna från Stockholm kommer nog imorn, har inte hunnit lägga in dom på datorn än.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0