Tråkiga söndagar!

Hejhej allihopa :D

Är de bara jag som tycker att söndagar är grymt tråkiga?
De är väl antagligen för att de är sista dan på veckan och dan innan måndag och man vet att man har en heel vecka i skolan framför sig innan de är helg igen.

Fast veckorna går otroligt fort, de är bara 2 månader till sommarlovet ju!
Och de här är sista veckan innan påsklovet.
Känns som de var nyss vi började skolan och snart är den slut igen.

Min dator har fått nå fel också, den raderar adressen till sidorna man har varit inne på, så kommer man ju aldrig ihåg adressen sen.
De är drygt.

Nu har jag nyss duschat, så jag ska väl gå och klä på mig och snart ska jag äta mat.

Ikväll ska ni få se bilder på mitt rum också.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0