Städdag

Godmorron :D
Eller klockan är väl halv 11... men jaja.

Jag vaknade för en stund sen och har suttit vid datorn bara.
Idag ska jag nog ta och städa mitt rum och sen ska jag packa tills imorn när vi ska till pappa o sen ska jag plugga engelska, för vi har engelskaprov på fredag.

Vad ska ni göra idag? :)

Igår kväll/natt när jag skulle gå och lägga mig så skulle jag ta en väska och lägga vid min dörr, för den går inte att stänga de åker bara upp hela tiden, också kände jag att de låg nå tungt i väskan så jag kollade vad de var och de var en bok som jag har letat efter sen i sommras- Som jag vill vara av Katarina Von Bredow.
Tror jag har skrivit om den förut i höstas eller nå.
Den är grymt bra iaf.

Föresten så vill jag göra om min bloggdesign, men jag har inget bra program + att jag vet inte hur man gör.
Är de nån som har lust att hjälpa mig så får ni jätte gärna säga till.

Men nu ska jag gå och äta frukost, så vi hörs senare!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0