Måla om?

Meen... mitt inlägg som jag skrev imorse blev tydligen inte publicerat :S

Jaa.. jag sitter i min säng med dator och har grymt tråkiiiigt.
Jag har ingen o vara med heller.

Pappa sa att vi skulle åka in till stan, men han kom nyss in o sa att vi skulle åka senare.
+ att Calle har en kompis här, se de blir antagligen inte att vi åker.

Jag vill måla om mitt rum också, men de får jag inte heller göra nu.

Jag har tråkiiiiiiiiiiiiigt.


De där om att måla om mitt rum... jag målade ju om de för inte så länge sen, då målade jag rosa/ljuslila, men jag ångrar mig nu, de blev lite FÖR rosa.

Jag vill måla om de igen, den här gången ska jag ha vitt också ska jag ha lite turkosa detaljer tror jag.
Såg några bilder på folk som hade gjort så och de blev riktigt snyggt faktiskt.

Vad tror ni?

Nej, nu ska jag gå och övertala pappa om att jag ska få börja måla själv, eftersom ingen annan vill göra de och jag har inget att göra.

Såå, vi får väl se hur de går.
Vi hörs senare iaf

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0