Kattungar snart?

Hejhej alla ni som läser ;)

Vet ni att jag har nog världens tjockaste katt.
Hon är läskigttjock nu, ser ut som hon ska spricka snart.
Kattungarna kommer nog när som helst nu.
Hon låg brevid mig för ett tag sen och jag höll på klappa henne o då kunde man känna hur kattungarna rörde sig.


Idag har jag varit med Alice, vi fikade o satt o pratade, sen kollade vi på The ring, den var inte så läskig som den var förra gången, tyckte den var ganska tråkig faktiskt.
Fast en del saker är ju grymt äckliga.

Pappa hämtade mig vid 5, så då åkte jag hem och åt mat, annars har jag bara suttit vid datorn.
Måste även ta och börja plugga lite engelska nu, men jag tycker de är så tråkigt, speciellt att börja.
De blir hela tiden att man skjuter upp de och gör nåt annat ist.
Men efter jag har skrivit de här så SKA jag ta fram böcker och börja plugga.

Jaa, egentligen har jag inte så mycket mer att skriva om, de är väl bara att börja plugga nudå.

Vi hörs imorn!
Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0