Heeelg!

Hejhej bloggen :D

Nu är de heelg! Fast veckan har gått fort.

Idag hade vi engelskaprov första timmen, tror de gick bra faktiskt, de var inte så svårt.
Fast bara för att jag säger så där nu, så gick de säkert jätte dåligt.

Idag på badet så fick jag vara ensam tjej med alla killarna, jätte kul. Inte?
Fast de var inte så farligt.
Vissa saker var ganska kul faktiskt.
Även att jag fick gå en halvtimme tidigare för Monica också.
Våran gympalärare som vi hade i 6an kom dit med sin lilla dotter också (hon är mammaledig nu, men vi ska ha henne i 8an igen) så grymt söt bebis alltså!
Avundsjuk :P

Efter skolan så åkte jag till stan med Evve och Alva, vi var inte där så länge och jag köpte ingenting heller.
Evve köpte converse och Alva köpte en... skjorta? eller vad heter de?

När jag kom hem från stan så åt vi tacos, sen har jag suttit vid datorn bara.

Jag vet inte vad jag ska göra i helgen heller, de skulle tydligen snöa också...
Usch! Vart tog soolen vägen? De var ju så himla varmt för några dagar sen.

Och de har FORTFARANDE inte kommit några kattungar.
Jag orkar inte vänta mer nu, vill att bebisarna ska komma!


Jaja, nu ska jag nog ta o spela lite sims tror jag, de var jättelänge sen!

Men vi hörs kanske senare, eller imorn.

puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: elvina

Vilka är det som kommer få ha lotta? är det våran klass eller eran ? :P

2010-03-26 @ 20:01:20
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0