Bakat

Heej :)

Idag på engelskan så skulle vi vara nere på hkn och baka, vi håller på med mat och i våran engelskabok så fanns några recept som vi skulle prova göra.
De var amerikanska pannkakor och nån chokladkaka.
De blev heelt misslyckat, först blev våran "smet" deg, de såg ut som bulldeg.
Men vi fick blanda i massa mjölk och smör så blev de bättre, men "pannkakorna" blev jätte degiga inuti.
Sen skulle några av killarna göra den dör chokladkakan, den blev lixom vatten.
Man skulle först göra själva smeten och hälla upp den i formen och sen hölla över vatten och smör, (tror jag)
Jaa, de var typ kaos där nere, tror ingens mat blev speciellt god, men vi hade kul iaf.
Också sladd vi alla lektioner utom en 25 mintuer och non.
Men på non så kollade vi bara på ett bildspel och på matten så pratade vi mest.

Sen hade vi lunch och idrott.
Och efter de hade vi svenska då kollade vi på film- Den bästa sommaren, den var jätte bra!
De har iaf varit en lugn dag idag.

Efter skolan så hämtade jag Calle på fritids för dom hade börjat bråka också hade han typ blivit slagen med en innebandyklubba (?) så han fick gå hem med mig för han var ledsen.
Då gjorde vi scones, för jag var så himla sugen på de.
Fast de blev inte heller så himla bra.
Bara att inse att jag är inte speciellt bra på att baka.

Sen har jag varit hos morfar, nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och pratar med folk på msn.
Snart ska jag kolla på film.

Imorn ska jag gå på bio med Evve, Alice i underlandet i 3D.
Ska bli grymt kul :D

Vi hörs imorn!

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0