Alva! <3

Hejhej :D

Idag har jag vare med Alva hela dan.
Åket dit vid hlav 12 imorse o kom hem nyss.

När jag kom dit så var vi + Ida ute och byggde snögubbar, vi byggde en hel familj, haha. ;)
Vi var ute i typ 1 och en halv timme, sen gick vi in o spela wii.

Sen kom Idas kompis så då spelade vi spel med dom sen skulle Alva gör spahgetti (stavning? :S) och köttförssås.
Och nu ska ni bara veta hur duktig Alva är på att laga mat.
Hahaha, de var ju... kaos kan man säga.
Men kul hade vi iaf, jag hjälpte ju henne också.

Sen följde jag med henne på träning vid halv 7 på håstaholmen.
Den slutade halv 9, så jag kom nyss hem.

Grymt kul dag har de varit iaf! Puss på er Alva o Ida! <3

Imorn ska jag till stan med Alice sen ska vi vara hemma hos henne o kolla på film.

På onsdag ska jag på massage, äntliiigen, jag har jätte ont i ryggen "/


Nu ska jag va social på msn, sen ska jag se reprisen av familjen annorlunda.

Puss <3

Jag vet att jag lovade er bilder och jag ska lägga in dom, men jag har ingen sladd till kameran nu och min mobil har inge batteri, men kolla lite senare så ska jag uppdatera inlägget med bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0