Alice

Hej ;)

Idag har jag varit med Alice.
Hennes pappa skjutsade oss till stan vid 11-halv 12.
Så var vi där ett tag innan vi gick tll mcdonalds.
Sen tog vi bussen hem vid 14.00, jag köpte en tröja och ett armband, ska lägga in bilder sen.
När vi kom hem så gick vi till preem och köpte godis o dricka, sen satt vi på Alice rum och kollade på film.
Orphan, den var grymt läskig/äcklig ibland speciellt på slutet vi typ satt o skrek då, för att vi var så sur på den där himla "ungen" där.
Den var jätte bra iaf, om in inte har sett den så se den!

Imorn ska jag vara med Alice igen, då ska vi också in till stan för Alice skulle typ byta/lämna tillbaka en tröja som hon köpte idag.
Sen ska vi hem o kolla på ännu mer film, The messenger och nå mer.

Imorn skulle jag ju på massage egentligen, men hon som jag ska till hade gjort illa sig.
Så hon fick avboka "/

Imorn ska jag sova hos mamma och jag tar inte med mig datorn dit, så därför kommer de inte att bli nå inlägg imorn.

Sen på torsdag och fredag blir de inlägg som vanligt, men jag tror inte jag kommer skriva nåt i helgen.
Men vi får se.

Men nu ska jag ta o kolla på film.

Vi hörs!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0