Alice i underlandet

Hejhej.


Idag på förmiddan så åkte vi till morfar och Inger och min kusin Ella var där också.
Vi fikade där, sen gick vi ner på konsum o sen stannade vi vid skolan för Ella skulle få leka på klätterställningen där vid lågstadiet.
Åkte ruchelkana (stavning?) med henne ett tag innan vi gick tillbaka till morfar.

Sen åkte jag mamma och Calle in på dollar o handla lite.

Sen åkte vi hem och åt mat och jag duschade i fixade mig, sen vid 5 skjutsade Evves mamma in min och Evve till stan.

Först gick vi och hämtade ut biobiljetterna sen gick vi till kioskpiraten och köpte godis.
Vi var ju på Alice i Underlandet i 3D, den var jätte bra + att de var coolt att se den i 3D, hade velat sett Avatar i
3D också, men jag har ju redan sett den.
Träffade Molea på bion också.

Filmen slutade vid 8, så vi tog bussen hem kvart över 8.
När jag kom hem så åt jag vindruvor, (älskar vindruvor! :D) och kollade lite på millenium/män som hatar kvinnor.
Men jag har sett den flera gånger så jag orkade inte kolla.
Jag tog datorn och la mig i sängen och kollade på Skruva den som Beckham, som jag började kolla på igår ist.

Nu kollar jag på twilight, såg även att de har börjat göra reklam för Eclipse på biografen nu.

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, skulle egentligen vara med Alice men hon messa för ett tag sen och sa att hon inte kunde för dom skulle bort.

Men nu ska jag fortsätta kolla på twilight.

Puss och kram <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0