Bilder från torsdag och fredag

Hejhej ni som läser ;D

Idag har jag ju varit med Alice, som ni kanske redan visste :)
Vi kollade iaf på Farsan, egentligen skulle vi väl ha gått ut eftersom de är så fint väder, men vi kollade på film ist.
Men när efter vi hade ätit så följde jag med mamma och Calle ut på långpromenad med Hobbe, de var riktigt skönt faktiskt.

Nu har jag lagt in bilderna, så jag tänkte visa dom nu eftersom jag ändå inte har så mycket att skriva om :)

Torsdag:
Var bara tvungen att visa den här bilden, snyggt han ligger med benen va? ;)

Fredag:
  Fotografen!
De är faktiskt Hugo som har tagit nästan alla bilder, mina gullunge! :D <3

Nu ska jag kolla på film puss & kram

 

_______________________________________________________________________________________________

Till alla er som skickar sms:
Jag har nästan inga pengar på min mobil och jag har inte råd att fylla på den innan jag åker till Stockholm och jag känner mig jätte taskig om jag inte svarar, så snälla smsa inte om de inte är nåt viktigt, ni får gärna ringa ist! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0