Stan :)

Hejhej (:

Dålig uppdatering idag.
Men jag får väl skylla på att de är sommarlov (a

Idag har jag iaf varit på stan med mamma och Madde.
Vi åkte in vid 12 och kom hem vid 4.
Jag gick ett par korta jeans av Madde och en bikini och solglasögon av mamma.
Så jag har alla mina pengar kvar.
Tack! :)

När vi kom hem så dammsög jag på mitt rum lite snabbt och sen kom pappa och hämtade mig och då åkte vi hit då.
Sen har jag inte gjort så mycket faktiskt, mest suttit vid datorn och lyssnat på musik.

Imorn ska jag till ankarmon med Olla om de är bra väder, fast de kommer de antagligen inte att vara eftersom jag vill att de ska vara de.

Föresten så har vi döpt våran kattunge nu.
Hon heter Bella, efter Isabella/Bella i twilight :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Lady Gaga- Alejandro, den är faktiskt jätte bra.
Men snart ska jag kolla på the oc.
Jag ska ladda ner hela andra säsongen, bara jag hittar den.
Sen ska jag kolla på alla säsonger 1-4.

Men vi hörs imorn, ha de bra!
Puss & kram <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0