Stockholm

Hej :)

Jag är så himla avundsjuk på alla som får gå och "träffa" Taylor Lautner och Kristen Stewart på måndag!
Jag vill också!
Varför måste vi bo i lilla Iggesund? Jag vill också bo i Stockholm! och jag vill också se dom!
Hur ofta är de nån kändis som kommer till Sverige? Förutom dom som bor här då.
Och bara för att jag bor i Iggesund så kan jag inte se dom!

Sry jag måsta bara få skriva av mig lite, jag är så himla sur nu för att jag inte kan åka dit.

Idag har jag iaf varit med Alice, hon kom hit vid 11, då satt vi ute och spelade kort o sånt.
Sen köde vi rally på Calles xbox och jag måste bara säga att jag är GRYM på de.. (eller inte)
Haha, men de var kul iaf.

Vi var här till halv 3 nångång, sen gick vi hem till Alice, då kollade vi på film, fast jag kommer inte ihåg vad den hette.
Fast den var bra iaf.

Men nu känner jag att de här bara blir ett konstigt inlägg, så nu ska jag göra nåt annat, så kanske vi hörs senare eller imorn.

Puss & kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0