Onsdag :)

Hejhej :)

Dålig uppdatering idag ;)

Men jag vaknade iaf vid 6, när mamma höll på att göra sig klar för att åka till jobbet, för Hobbe sprang fram och tillbaka mellan mitt rum och hallen.

Men sen somnade jag iaf om till 8, när min klocka ringde, för då måsta jag gå upp och fixa frukost åt Calle innan han skulle på fotboll.
Sen när pappa hade hämtat han vid halv 9, så klädde jag på mig och gick ut med Hobbe och hem till morfar för att mata och släppa ut deras katt.
Sen när vi kom tillbaka så kollade jag på The oc, sen åt jag lunch och fixade mig o sånt.
Vid ett så gick vi upp och hämtade Calle på fotbollen, fast jag kom en halvtimme förtidigt så jag fick sitta och vänta.
Men de gjorde inte så mycket, eftersom de var jätte skönt ute.

När dom slutade så gick vi tillbaka hem igen, sen har jag inte gjort nå speciellt.
Jag och mamma var ute och kastade boll åt Hobbe förut, och shiiiiit vad fort whippetar springer fort :O
Ska försöka filma och visa er nån dag, om ni vill :)

Men nu ska jag låta mamma låna datorn och sen ska jag gå ut med Hobbe och gå till morfar om en stund, sen blir de nog sängen om jag ska orka gå upp kl 8 imorn.
Men imorn är de iaf sista dan jag ska gå upp tidigt, sen har jag tjänat 200 :D

Men iaf så hörs vi imorn.

Puss & kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0