Midsommar imorn :)

Hejhej alla ni som läser :)

Imorse vaknade jag vid åtta av att klockan ringde, men sen hade Calle redan ätit frukost så då behövde jag inte kliva upp.
Så jag gick upp vid nio och gick ut med Hobbe och till morfar för att släppa ut deras katt.
Sen ´har jag bara kollat på Oc, så grymt bra :D

Nu ska jag äta lunch och sen ska jag väl göra mig klar för att gå till ankarmon och hämta Calle.

Sen vid halv fyra-fyra kommer Alice hit.
Sen ska vi till morfar och sova där, eftersom dom inte är hemma så ska vi få vara själv i deras lägenhet.
Så därför blir de ingen mer uppdatering idag, men de kommer nog bilder sen :)

Imorn är de vi midsommarafton, vad ska ni göra då?
Jag ska ut till Arnön (våran stuga) med pappa och Calle också kommer farfar, Karin, Matthias, Alva, Hugo, Mia, Rikard och Zara dit.
Ska bli jätte kul.

Men nu måste jag gå och fixa maten, men vi hörs imorn, annars på lördag.

Ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0