Grym dag ;)

Hejhej!

Idag har jag haft en grym dag!

Först slutade vi skolan vid typ halv 12 för att lärarna skulle på nå möte.

Då cyklade jag Olla, Rebecca Jesper Haav och Patrik hem till Rebecca för hon skulle hämta sin cykel.
Sen cyklade vi hem till mig då bytte vi om till shorts o så för de var jätte varmt, sen kokade vi pasta, eller Rebecca gjorde de, medans vi andra var ute och hoppade studdsmatta.
Sen satt vi ute vid poolen och åt makaroner och ketchup och jag tappade min gaffel i poolen!
Haha, sen hoppade vi studdsmatta ett tag, sen badade o solade.
Sen gick vi upp på ankarmon en stund och åt glass och Olla, Jesper och Patrik badade, jag ångrar faktiskt att jag inte tog med badkläder för de var jätte skönt i vattnet.
Sen cyklade vi hem till mig igen och hoppade studdsmatta och solade.
Sen badade jag och Jesper igen.
Sen skulle Olla hem vid typ 6 kanske?
Sen gjorde vi inge speciellt vi var typ ute o hoppade studdsmatta sen satt vi inne på altan och pratade.
Jesper och Patrik gick hem vid typ 7 eller nå sånt, sen var jag och Rebecca uppe o satt vid datorn o så tills 8, så hon har nyss gått hem.

Nu är jag jätte trött och ska gå och duscha sen ska jag nog bara kolla på film tills jag ska sova.
Har iaf haft en grym dag, de får vi göra om fler gånger!

Ha de bra allihopa!
Puss & kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:29:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0