Godis

Hejhej :)

Dålig uppdatering idag!

Jag har iaf inte gjort nå speciellt.
Jag vaknade vid 10 då gick jag ut med Hobbe och till morfar för att släppa in Gösta.
Sen åt jag frukost och sminkade mig o så och sen kom pappa och hämtade mig vid 1 nån gång.
För vi skulle sova hos han.
När vi kom dit så satt jag ute i solen en stund, de har varit riktigt skönt ute idag, fast de har blåst.
Sen spelade jag sims också åt vi mat.
Sen på eftermiddan så kom mamma dit och sen ville hon att jag skulle följa med henne hem, för hon hade typ tråkigt ;)
Och eftersom vi ändå ska hit imorn så följde jag med.
Sen har jag bara kollat på OC, jag har verkligen blivit beroende av de igen...
Men de är så grymt bra!

Imorn ska jag vara med Alice och på kvällen ska vi till morfar och Inger tror jag.

Vad ska ni göra då?

Måste berätta en sak som hände idag.
När vi skulle åka från pappa, så satte mamma in Hobbe i bilen (i bakluckan, men han hoppar alltid över till baksätet) och jag ställde in mina saker bak, bla mitt GODIS.
Jag tänkte ju inte på att han brukar hoppa över.
Sen när vi kom tillbaka till bilen, då ser vi Hobbe stå och äta ur min godispåse.
Han såg jätte rolig ut, fast han förstörde ju mitt godis, jag vill inte direkt äta de längre efter att han har ätit på de.
Men de var ju lite roligt iaf.

Nu ska jag kolla på ett till avsnitt av OC sen ska jag nog sova, så jag orkar kliva upp imorn.
Ha de bra, puss & kram

Ps: Korten från torsdag och fredag kommer, jag har bara inte hunnit lägga in dom på datorn än.


Kommentarer
Postat av: jesper

du får väll bjuda han på godis då :p

2010-06-27 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0