Gårdagen och idag!

Hej :)

Förlåt att de inte blev nån uppdatering igår, men jag orkade bara inte skriva.
Mén jag ska iaf berätta om igår:

Klev upp vid kvart över 7, vid halv 8 gick jag över till Kevin och hämtade Hobbe.
Sen gjorde jag mig iordning o så och packade de ska jag skulle ha med mig.
Vid kvart i 9 kom mamma och hämtade mig sen åkte vi och hämtade Olla och sen till skolan, där vi skulle träffa dom andra.
Sen åkte vi till Hudik/Idenor när de var agilitybana o sånt.
Där delade dom in oss i två grupper, jag var med Alice, Olla, Rebecca, Jesper och Malin, först fick vi träna lydnad och sånna saker.
Vid halv 11-11 nån gång så åt vi lunch o sen fick vi göra vad vi ville i en timme ungefär.
När vi började igen så var de våran grupp som fick träna agility, de var jättekul!
Och Hobbe var jätte duktig också.
Vi slutade vid 1, då hämtade mamma mig och Olla sen lämnade vi Olla hos henne och Hobbe hos Anna och Conny.
Sen åkte jag, mamma och Calle in till stan för att Calle skulle klippa sig och jag skulle köpa skor.
Vi träffade även Madde som har varit i New york och Monaco, André var i Stockholm så vi kunde inte träffa han, men vi  gick på stan med Madde iaf.
Jag köpt ett par ballerinaskor, men sen när vi kom hem så beställde jag ett par från internet också, om dom har kommit tills på fredag ska jag ha dom på skolasvlutningen annars ska jag ha dom jag köpte igår.

Idag började vi halv 9, då kollade vi på en film med Biggan, jag kommer inte ihåg vad den hette men den var låång och tråkig iaf.
Vid 12 hade vi lunch och efter lunchen så hade vi lästid, fast de var typ ingen som läste.
Vi satt o pratade ist.

Vi slutade halv 2 och sen har jag bara suttit vid datorn.

Men nu ska jag gå och äta nånting tror jag.

Ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0