Bilder från ankarmon!

Heej :)

Såg att statistiken hade ökat ganska mycket idag, kul! fortsätt läsa!
Och kommentera gärna också ;)

Idag har jag faktiskt inte gjort nånting, jag har suttit vid datorn och spelat sims nästan hela dan.
Jag hatar söndagar dom är alltid tråkiga.
Vad har ni gjort idag?

Den här veckan har vi ju elevens val vecka i skolan.
Och imorn ska jag ha agility med Alice, Rebecca och Olla, ska låna Hobbe av Anna och Conny.
Vi börjar 9 och sen är vi där till 1 ungefär.
Ska bli jättekul!

När vi har slutat ska jag åka till stan med mamma och köpa skor till skolavslutningen.

Nu har jag fått bilderna från ankarmon utan Evve så jag tänkte lägga upp några, för jag har inge mer att skriva om.




De var många fler också, men jag orkar inte lägga ut alla.
Men här är några iaf.

Ha de bra puss & kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0