Alice (:

Heej :)

Dålig uppdatering idag, jag skrev ett inlägg imorse, men sen när jag skulle publicera de så stängdes internet av och sen hann jag inte skriva om de.

Men iaf så åkte jag till stan med Alice vid 11- halv 12, vi var inte där så länge, vi åkte hem med kvart över 1 bussen, vi klev av i centrum och gick till konsum och köpte glass, bananer och marränger.
Sen gck vi hem till mig och gjorde marrängswiss och sen låg vi ute på studdsmattan och solade.
Sen vid typ 5-6 nångång, så bestämde vi att vi skulle springa slingan, så vi cyklade upp dit, fast vi gick nästan hela vägen och pratade ist.
Men de var hur mycket knott som helst där, de var verkligen hemskt, dom följde efter oss hela vägen.

Jag kom hem vid halv 7, då åt jag mat, grillat ;)
Sen gick jag upp i duschen och sen har jag mest suttit vid datorn.

Nu ska jag lyssna på musik och sen ska jag väl sova, för jag är jättetrött.

Ha de bra puss & kram <3


Bilder kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0