1 vecka kvar :D

Hejhej :)

Imorse vaknade jag 7 igen!
Jag fattar verkligen inte varför jag vaknar så tidigt? Men jag somnade iaf om till 10 sen.

Jag har väl redan berättat de mesta om min dag, men efter jag hade hämtat Calle på ankarmon så gick vi hem och spelade kort, sen när mamma kom hem så åt vi mat och nyss var vi till morfar för att mata katten.

Jag har verkligen lust att vara med nån imorn, men eftersom jag har lovat att hämta Calle så går de inte... kul att de var lixom mitt på dan dom slutade, dom kunde väl slutat vid 4 eller nå ;)

Jaja, på torsdag ska jag ju iaf vara med Alice på eftermiddan.

Idag är de tisdag och det betyder att de bara är en vecka kvar tills jag ska se Eclipse på bio!
Gissa om jag längtar! :D


Men vi hörs senare, eller imorn.

Puss & kram <3


Föresten så måste jag bara säga till alla er som skickar sms; att jag har inte gratis sms längre, så därför kanske jag inte alltid svarar när ni skriver :)


Kommentarer
Postat av: elvina

haha (x

på piratebay :)

2010-06-23 @ 17:22:11
URL: http://evvetano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0