Tandsmycke imorn.

Hejhej :)

Idag har jag inte gjort nå speciellt, städad lite på mitt rum och packat, är hos mamma nu.

Jag skulle egentligen se 2012 med Carro idag, men de gick ju inte eftersom jag åkte till mamma, men vi ska se den nästa gång jag kommer till pappa tror jag :)

Imorn ska jag till stan och göra tandsmycke :D
Ska försöka knäppa kort imorn så får ni se.

Om en vecka börjar skolan igen "/ Måste börja vända på dygnen snart, så jag orkar gå upp när skolan börjar.. :) Men än är de en vecka kvar :P

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har ni tips så får ni jätte gärna kommentera, men ni kan väl kommentera ändå de är inge kul att skriva om de inte är nån som kommenterar :)
Så KOMMENTERA nu!

Nu sitter jag o pratar med Evve på msn, ska inte va uppe så länge ikväll/natt eftersom jag ska vara på tandläkarhuset halv 11...  :)

Men nu ska jag fortsätta va social med Evve. Bilder kommer imorn!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0