Stan/bio snart.

Heej :)

Blir ett kort inlägg bara, för jag ska snart ner till tåget o träffa Alexandra ;)

Usch inatt drömde jag en jätte äcklig dröm, de var typ att de var nån gubbe som gick runt o sköt massa folk, eller kastade bomber också var jag hos Anna och Conny tror jag också såg jag att den där gubben gick med Ilia på vägen också pratade jag med pappa i telefon och helt plötsligt så dör han! :O Den där gubben hade gjort nåt med han.
Sen skulle jag Anna och Conny (tror jag) göra nånting och vi var jätte rädd för han tänkte komma till oss också.
Ah de var jätte hemskt iaf xD

haha, nu ska jag kolla lite på några sidor innan jag ska klä på mig och gå till tåget.

Nu hoppas vi att filmen är bra!
Eftersom alla säger de, de är ju därför jag ser den xD

haha men ni får ha de bra då bilder kommer ikväll.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0