Slut på dagen

Hej!

Nu har jag äntligen tid att skriva!

Idag fyller jag ju 14, har ju berättat lite men som sagt så började dagen med att mamma,pappa, Calle och Ella kom in och sjöng för mig, då fick jag presenter :P

Sen åkte pappa till jobbet, jag gick upp o fixade mig o åt frukost o sånt.

Sen kom morfar och Inger vid två, då fikade vi tårta o bullar o massa saker.

Sen när dom hade åkt så lekte jag med Ella i nästan två timmar tror jag.
Sen kom Karin, Farfar, Alva och Hugo vid halv 3, så då fikade vi ju ännu mer.
(Fast vi åt lunch mellan också) 

Dom stannade till halv 4-4.

Sen åkte mamma och hämtade Calle på innebandyn.
Då passade jag och Ella på att städa på mitt och Calles rum, där var de inte så fint.

Göran, Annika och Wilma kom vid 5, för att gratta mig och hämta Ella.

Dom åkte väl hem vid 6 nångång.

Sen kom pappa med mat- mcdonalds, nångång efter 6.

O nu har han nyss åkt hem.

Nu ska jag gå och packa eftersom vi ska till pappa imorn, sen ska jag nog ta ett bad tror jag.

Sen ska jag kolla på film, sen blir de väl sängen om jag ska orka gå upp imorn.

Och Tack till alla er som har skickat sms, ringt eller skrivit på facebook! <3

De jag fick idag var:

Systemkamera
Halsband
Tavla/poster på twilight, Bella och Edward
Skål av Calle som han hade gjort på slöjden
Prestenkort på Gina, 300 kr
1000 kr
Prydnadssaker
Bok

Vet inte om de var nå mer, men tror inte de ;)

Är jättenöjd iaf!

Ska försöka knäppa kort på sakerna och lägga in
+ att nu kommer de bli mycket kort!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0